Gratis bezorgd in NL

FAQ

Catalogus

Glossary

Bestellen

Betaalmethodes

Verzendkosten

Levertijd

Zending Volgen

Retourneren

Privacy en veiligheid

Klantenservice

Aanmelden Nieuwsbrief

Welke bikini past bij jouw figuur?

 

Hebben jullie een gedrukte catalogus?

Nee, wij hebben geen gedrukte catalogus. Alle artikelen die wij verkopen worden met foto's getoond op onze site.

 

Wat is de betekenis van verschillende badmodetermen?
Wij hebben een speciale woordenlijst samengesteld van badmodetermen. Klik hier om deze glossary te bekijken.

 

Hoe kan ik bij jullie bestellen?
Door je maat aan te geven en op de “in winkelmandje” button te klikken kun je een artikel bestellen. Iedere keer als je een artikel bestelt kom je bij het winkelmandje terecht. Hier zie je een lijst met een uitgebreide omschrijving van de artikelen die je besteld hebt. Van hieruit kun je verder gaan met winkelen, eventuele wijzigingen aanbrengen in je bestelling of als je klaar bent met bestellen kun je je bestelling gaan afrekenen. Je kunt hier kiezen hoe je de bestelling wenst te betalen.

 

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
iDEAL (alleen in Nederland)

Bankoverboeking

Credit Card (Mastercard en Visa)

PayPal

Maestro

Mister Cash

Giropay

DIRECT ebanking

 

Voor een uitgebreide omschrijving van onze betalingsmogelijkheden zie onze betaalwijzer .

 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen in Nederland worden gratis verstuurd

Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten EURO 4,00. Bij bestellingen boven de EURO 90,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

De verzendkosten voor bestellingen naar de rest van Europa kun je hier bekijken.

 

Zijn alle artikelen op voorraad en wat is de levertijd?
Ja, vrijwel alle produkten die wij verkopen zijn direct uit voorraad leverbaar. Op de productpagina's wordt vermeld als bepaalde maten van dat artikel tijdelijk niet op voorraad zijn. Mocht het toch voorkomen dat je een artikel bestelt, dat onverhoopt niet op voorraad blijkt te zijn, dan word je zo snel mogelijk op de hoogte gesteld van de levertijd. Vind je de levertijd te lang dan staat het je vrij om de bestelling te annuleren. Na verzending is de levertijd 1 a 2 dagen. 

 

Voor meer informatie over levertijden zie onze levertijdenpagina .

 

Ik wil mijn zending volgen, kan dat?
Ja, dat kan. Alle zendingen worden verstuurd via PostNL. Deze zendingen kunnen gevolgd worden via Track&Trace.

Ga naar Zending volgen om je pakket te volgen.

 

Mogen artikelen geretourneerd worden?
Ja, artikelen mogen geretourneerd worden binnen 14 dagen na levering voor geld terug of om te ruilen voor een ander artikel. Retourzendingen meldt u vooraf aan via info@chilla.nl en stuurt u voldoende gefrankeerd retour aan: Chilla Postbus 51 6950 AB te Dieren.

Afgeprijsde artikelen mogen ook geruild en geretourneerd worden.

 

Klik hier voor uitgebreide informatie over ruilen en retourneren.

 

Zijn mijn gegevens veilig?
De door jou ingevoerde persoonlijke gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en in geen enkel geval doorgegeven worden aan derden. De door jou verstrekte gegevens worden uitsluitend door ons gebruikt om je bestelling te verwerken en uit te voeren.
De verstrekte persoonlijke gegevens zullen wij niet gebruiken voor ongevraagde reclame. Je ontvangt slechts e-mail ter bevestiging van je bestelling of e-mail die betrekking heeft op je bestelling.

 

Creditcard gegevens, zoals kaartnummer en vervaldatum zullen door ons in geen enkel bestand worden opgeslagen. Wij krijgen deze gegevens zelfs niet eens te zien aangezien de betaling via creditcard plaats vindt op een secure server en verloopt via de SSL (Secure Socket Layer) beveiligde betaalpagina van MultiSafepay (dit is onze Payment Service Provider,het bedrijf dat voor ons de creditcardbetalingen afhandelt). Uw gegevens zijn hier dus veilig. Uw creditcardnummer is voor niemand zichtbaar (ook voor ons niet), behalve voor de instellingen (creditcardmaatschappij en MultiSafepay) die de creditcardbetaling afhandelen. SSL houdt in dat je gegevens door een versleuteling beveiligd worden verzonden over het Internet.

 

Kleuren

De kleuren van de bikini's kunnen afwijken van de kleuren die je ziet op je monitor. Dit is helaas onoverkomelijk. Bij textiel wordt de kleur bepaald door lichtreflectie, op een beeldscherm wordt de kleur bepaald door verlichte pixels. Het type beeldscherm, de instellingen van een beeldscherm, of je 's avonds of overdag kijkt, ook dit zijn allemaal bepalende factoren voor de kleurweergave. Het is mogelijk dat de kleur van je bikini iets afwijkt van wat je op je beeldscherm hebt gezien. Wij proberen de afwijking in kleur zo gering mogelijk te houden maar kunnen helaas geen kleurgarantie geven.

 

Ik heb nog meer vragen of een klacht, waar kan ik terecht?
Als je vragen en of opmerkingen hebt, kun je ons altijd mailen via info@chilla.nl of telefonisch contact met ons opnemen via 0313- 415708. Wij zullen je vragen per e-mail beantwoorden binnen 24 uur op werkdagen. Zie ook contact in de navigatiebalk boven.

 

Hebben jullie een nieuwsbrief waarvoor ik mij kan aanmelden?
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, nieuwe collecties, aanbieding en dergelijk, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Rechtsonderaan de pagina kun je je e-mail adres invullen om je in te schrijven.